Suomen miesten koripallomaajoukkue tekee historiaa. Joukkue selviytyi koripallon EM-kisojen välieriin. Susijengi on kisoissa neljän parhaan joukossa. Susijengi kohtaa perjantaina Saksan.
Susijengin pelaajat juhlivat voittoa Riiassa 10. syyskuuta. Kuvassa ovat Sasu Salin (vasemmalla), Lauri Markkanen, Jacob Grandison ja Elias Valtonen.
Suomen miesten koripallomaajoukkue eli Susijengi pelaa kaikkien aikojen parasta turnausta. Susijengi teki keskiviikkona historiaa, kun se pääsi koripallon neljän parhaan joukkoon. Susijengi kaatoi Latvian Riiassa Georgia 93–79. Perjantain välierässä Suomi kohtaa Saksan.
Välieräottelu Suomi-saksa alkaa perjantaina 12. syyskuuta kello 17. Nelonen esittää ottelun suorana lähetyksenä.
Susijengin Miikka Muurinen roikkui korissa sen jälkeen, kun hän donkkasi hienosti. Donkkaus tarkoittaa sitä, että pelaaja hyppää ilmaan ja heittää koripallon alaspäin koriraudan läpi. Kuva: Lehtikuva / AFP / Gints Ivuskans