PSG voitti Mestarien liigan finaalin lauantaina. Loppuottelu eli finaali pelattiin Saksassa Münchenin Allianz Arenalla.
Finaali ei ollut kovin jännittävä. PSG oli ylivoimainen verrattuna Interiin. Inter pelasi finaalissa vaisusti. PSG kaatoi finaalissa Inter Milanin 5–0. Voitto on suurin Mestarien liigan historiassa. AC Milan kaatoi Barcelonan vuonna 1994 4–0.
PSG:n juhlat alkoivat jo Münchenissa ja jatkuivat sunnuntaina Pariisissa Parc des Princes -stdionilla.
Pariisissa väkivaltaisia mellakoita
Ranskan pääkaupungissa Pariisissa oli viikonloppuja vakavia ja väkivaltaisia mellakoita. Poliisi pidätti 400 ihmistä. Mellakoitsijat polttivat ainakin 40 autoa. Ainakin kaksi ihmistä kuoli Pariisin väkivaltaisuuksissa. Ainakin 192 ihmistä on loukkaantunut. Mellakoitsijat ryöstivät hienoja liikkeitä Pariisin pääkadulla Champs-Élyséellä. Myös Ranskan muissa osissa oli levottomuuksia.
Mellakat alkoivat, kun juhlijat ja poliisi ottivat yhteen. Osa mellakoihin osallistuneista ihmisistä oli PSG:n kannattajia. Osa halusi taas ainoastaan aiheuttaa kaaosta.
Ranskan sisäministeri Bruno Retailleau tuomitsi Pariisin väkivaltaisuudet.
– Oikeat jalkapallon ystävät ja PSG:n fanit iloitsevat joukkueen menestyksestä. Mellakoitsijat ja väkivaltaisuuksiin syyllistyneet eivät ole heitä. Nämä ihmiset tekevät rikoksia ja haluavat ottaa yhteen poliisin kanssa, sisäministeri kirjoitti viestipalvelu X:ssä.

