Miikka Muurinen pelaa Serbiassa

Teksti: Selkosanomat, lähteet HS, STT
Kuva: Lehtikuva / Heikki Saukkomaa
Uutinen julkaistu: 04.12.2025

Koripalloilija Miikka Muurinen pelaa Serbiassa ammattilaisena. Muurisen syksy on käynnistynyt hienosti.

Suomen miesten koripallomaajoukkueen eli Susijengin nuori tähti Miikka Muurinen siirtyi ammattilaiseksi Serbiaan. Muurinen pelaa Partizan Belgrad -joukkueessa. Partizan Belgrad on menestynyt erinomaisesti koripallossa.

Muurinen siirtyi Serbiaan syyskuussa, ja hänet on otettu hienosti vastaan. 18-vuotiaan tähden pelipaidat ovat Serbiassa suosittuja. Myös Muurisen pelit ovat alkaneet hyvin. Hän on saanut paljon peliaikaa ja tehnyt koreja. Serbian sarja on Euroopan parhaita.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)