Pyeongchangin olympialaiset Etelä-Koreassa päättyivät sunnuntaina. Olympialaiset päättyivät Suomen juhliin.
Niskanen oli ylivoimainen
Perjantaina Iivo Niskanen voitti miesten 50 kilometrin hiihdon. Niskanen ei näyttänyt edes kovin väsyneeltä kilpailun jälkeen. Vain Venäjän Aleksandr Bolshunov jaksoi Niskasen vauhdissa melkein loppuun asti.
Lauantaina suomalaiset juhlivat taas. Krista Pärmäkoski taisteli hopealle 30 kilometrin hiihdossa. Norjan Marit Björgen oli ylivoimainen. Kilpailu toisesta sijasta oli kova. Itävallan Teresa Stadtlober väsyi niin paljon, että hän hiihti väärälle ladulle. Myös Pärmäkoski väsyi.
– Melkein kävelin lopussa, sanoi Pärmäkoski. Hän sai yksin puolet Suomen mitaleista, yhden hopean ja kaksi pronssia.
Lähde STT

50 kilometrin