Huuhkajat pelaa ottelun Puolaa vastaan tiistaina 10. kesäkuuta. Ottelu pelataan Helsingin olympiastadionilla. Peli on tärkeä Huuhkajille.
Suomi on pelannut karsinnoissa kohtuullisen hyvin. Suomella on hyvät mahdollisuudet voittaa Puola karsintaottelussa, jos Huuhkajat onnistuu ottelussa.
MM-karsintojen lohkovoittajat pääsevät suoraan jalkapallon MM-lopputurnaukseen. Lohkokakkoset kamppailet kisapaikasta jatkokarsinnoissa. Neljä lohkon kakkosjoukkuetta pääsee mukaan kisoihin. Suomi on tällä hetkellä lohkossaan toisena.
Yle näyttää MM-karsintaottelun Yle TV2:ssa ja Yle Areenassa. Lähetys ottelusta Suomi–Puola alkaa tiistaina 10.6. kello 21.15.

