Suomalainen Esapekka Lappi voitti Ruotsin MM-rallin helmikuun puolivälissä. Lappi on voittanut kaksi MM-rallia.
– Tuntuu todella hyvältä. Olen tavoitellut voittoa todella pitkään, Lappi sanoi kilpailun jälkeen Umeåssa.
Edellisen kerran Lappi voitti MM-rallin Jyväskylässä. Siitä on aikaa kuusi vuotta.
Lappi on kuudennella sijalla rallin MM-sarjassa. Sarjaa johtaa Belgian Thierry Neuville.
Seuraava MM-ralli ajetaan Keniassa maaliskuun lopussa.
