Poliisi vahti laivaston tukikohtaa Washingtonissa.

Poliisi vahti laivaston tukikohtaa Washingtonissa.

Washingtonissa ampumistapaus

Yhdysvaltojen pääkaupungissa Washingtonissa sattui viime viikolla vakava ampumistapaus.

Surmansa sai 13 ihmistä. Surmaajaksi epäilty mies on 34-vuotias Aaron Alexis. Hän kuoli poliisin luoteihin. Alexis oli työskennellyt Texasissa sotilaana. Poliisin mukaan Alexisilla oli kulkulupa tukikohtaan.

Ammuskelun syy ei ole tiedossa. Tiedotusvälineiden mukaan Alexisilla oli vaikea menneisyys. Hän sai potkut laivaston palveluksesta. Hän pelasi yökaudet väkivaltaisia videopelejä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste