Kuvassa on vuorigorilloja Ruandassa.

Vuorigorillat saivat poikasia

Ugandassa Bwindin kansallispuistossa on syntynyt viisi vuorigorillan poikasta kesän aikana.

Tänä vuonna puistossa on syntynyt yhteensä seitsemän gorillaa. Se on enemmän kuin tavallisesti. Yleensä Ugandassa syntyy yksi tai kaksi gorillaa vuodessa.

Vuorigorilla on uhanalainen eläin, eli se on vaarassa kuolla sukupuuttoon. Vuorigorilloja on maailmassa vain noin tuhat, ja ne kaikki asuvat Afrikassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste