Tuhoutuneen koneen rungon osia.

Venäläinen lentokone räjähti ilmassa

Venäläinen matkustakone putosi lokakuun viimeisenä lauantaina Siinain niemimaalla Egyptissä.

Kone räjähti ilmassa. Kaikki matkustajat ja miehistön jäsenet menehtyivät onnettomuudessa. Onnettomuudessa kuoli kaikkiaan 224 ihmistä. Suurin osa kuolleista oli venäläisiä.

Venäjän ja Egyptin viranomaiset tutkivat onnettomuuden syytä. Syynä saattoi olla tekninen vika tai terrorismi. Lentoyhtiö Kogalymavia ilmoitti, että se ei pidä teknistä vikaa mahdollisena. Tutkinta on kuitenkin kesken. Lentokone oli matkalla Egyptistä Pietariin Venäjälle.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Venäläinen lentokone räjähti ilmassa”

  1. hazhar hamza

    valitettavasti

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste