Turmakone liekeissä Moskovan ulkopuolella 5. toukokuuta.

Venäjällä tuhoisa lento-onnettomuus

Venäläinen matkustajakone teki hätälaskun sunnuntai-iltana. Hätälaskussa kuoli 41 ihmistä.

Turmakone oli Aeroflot-yhtiön Suhoi SSJ100. Kone oli matkalla Moskovasta Murmanskiin. Koneessa oli 78 matkustajaa ja miehistön jäsentä. 37 ihmistä selviytyi elossa.

Turmakone syttyi tuleen hätälaskun jälkeen. Koneen evakuointi suoritettiin nopeasti. Evakuointi kesti ainoastaan 55 sekuntia.

Venäläisen uutistoimiston mukaan evakuointia hidasti se, että osa matkustajista otti mukaansa matkatavaroitaan. Matkatavaroiden kanssa liikkuneet matkustajat tukkivat koneen käytävän.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste