Ranskan armeijan sotilaat vartioivat poliisin päämajaa Pariisissa torstaina 3. lokakuuta. Työntekijä surmasi neljä ihmistä poliisiasemalla.

Veitsimies surmasi neljä ihmistä Pariisissa

Puukottaja surmasi neljä ihmistä Pariisissa viikko sitten.

Puukottaja surmasi neljä ihmistä Pariisin pääpoliisiasemalla torstaina 3. lokakuuta. Päämaja on Pariisin keskustassa kuuluisan Notre-Damen katedraalin lähellä.

Uhreista kolme on miehiä ja yksi nainen. Surmaaja on 45-vuotias mies. Hänet ammuttiin kuoliaaksi.

Mies oli työskennellyt pitkään poliisin hallinnossa. Hän oli kotoisin Martiniquen saarelta, joka kuuluu Ranskaan. Hyökkääjä oli Ranskan lehdistön mukaan kääntynyt muslimiksi puolitoista vuotta sitten.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste