Onnettomuuskoneen runko katkesi kolmeen osaan.

Turkissa sattui paha lento-onnettomuus

Kolme ihmistä kuoli ja 157 loukkaantui pahassa onnettomuudessa Turkissa viime viikolla.

Onnettomuus tapahtui, kun kone laskeutui Istanbulissa Sabiha Gökçenin lentokentälle. Matkustajakone suistui kiitoradalta. Koneen runko katkesi kolmeen osaan. Monet koneen matkustajista matkustajat saivat vain pieniä vammoja ja ja kävelivät ulos koneesta. Viranomaiset tutkivat onnettomuuden syytä. Pegasus-lentoyhtiön kone joutui samanlaiseen onnettomuuteen myös tammikuussa samalla kentällä. Silloin kukaan ei kuollut.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste