Raivostuneet ihmiset osoittivat mieltään Turkissa.

Turkin kaivosturma aiheutti raivoa

Länsi-Turkissa Somassa tapahtui viime viikolla vakava kaivosturma, jossa kuoli lähes 300 kaivosmiestä.

Turma johtui räjähdyksestä, joka sytytti tulipaloja kaivoksessa.

Turkin kaivosten turvallisuutta pidetään huonona. Kaivoksen johto vakuutti, että kaivoksen turvallisuudesta oli huolehdittu hyvin.

Monet turkkilaiset olivat kuitenkin eri mieltä. Raivostuneet ihmiset osoittivat mieltään monissa kaupungeissa.

Poliisi vastasi mielenosoituksiin rajuilla otteilla. Turkin pääministeri Recep Tayyip Erdogan syytti mielenosoittajia poliittisiksi vastustajikseen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.