Onnettomuudessa junien keulat murskautuivat täysin.

Onnettomuudessa junien keulat murskautuivat täysin.

Tuhoisa junaonnettomuus Italiassa

Kaksi junaa törmäsi toisiinsa Italiassa tiistaina. Onnettomuudessa kuoli ainakin 25 ihmistä ja kymmeniä loukkaantui.

Hajonneista vaunuista saattaa vielä löytyä kuolleita, kertovat paikalliset viranomaiset. Uhrien etsintä on hidasta, koska vaunut ovat ruhjoutuneita. Turman uhrien sukulaiset kerääntyivät keskiviikkona onnettomuuspaikalle tunnistamaan uhreja.

Junat törmäsivät yksiraiteisella rataosuudella Apuliassa lähellä Andrian kaupunkia. Onnettomuuden syytä ei vielä tiedetä.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.