Ruotsin prinsessa Madeleine, Chris O'Neill ja pariskunnan esikoistytär Leonore.

Ruotsi sai uuden prinssin

Ruotsin prinsessa Madeleine ja hänen miehensä Chris O'Neill saivat toisen lapsen.

Kuninkaallinen pariskunta sai toisen lapsensa maanantaina. Vielä lauantaina pariskunta osallistui prinssi Carl Philipin ja Sofian häihin.

Pojan mitat ovat 3080 grammaa ja 49 senttimetriä. Madeleinella ja hänen meihellään on ennestään yksivuotias tytär Leonore.

Ruotsin kuninkaallisilla on viime vuosina ollut paljon juhlan aihetta. Ruotsissa on järjestetty kolmet häät ja kahdet ristiäiset. Madeleinen ja O’Neillin toisen lapsen ristiäiset ovat pian.

Kuninkaallisen lapsen kunniaksi ammutaan Tukholmassa tiistaina 21 tykinlaukausta.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste