Mitt Romney

Mitt Romney

Romney ja Obama vastakkain Yhdysvalloissa

Mitt Romney on nimetty republikaanien presidenttiehdokkaaksi. Vastaansa hän saa nykyisen presidentin Barack Obaman.

Obama on toisen suuren puolueen demokraattien ehdokas. Puheessaan Romney lupasi uudistaa maan taloutta ja luoda uusia työpaikkoja.

– Se, mitä maamme nyt tarvitsee, ei ole vaikeaa tai mahdotonta. Amerikka tarvitsee työpaikkoja, paljon työpaikkoja.

Presidentinvaali pidetään 6. marraskuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste