Kuvassa on Venäjän presidentti Vladimir Putin.

Venäjän presidentti tuli televisiokameroiden eteen pitkästä aikaa maanantaina 16. maaliskuuta Pietarissa.

Putin katosi ja palasi julkisuuteen

Venäjän presidentti katosi julkisuudesta kymmeneksi päiväksi.

Putin perui useita etukäteen sovittuja tapaamisia. Siitä lähti liikkeelle monia huhuja. Onko hän kuollut? Onko hänet syösty vallasta? Yhden huhun mukaan Putin matkusti Sveitsiin, missä hän osallistuu lapsensa synnytykseen.

Mikään huhu ei pitänyt paikkaansa. Hyvinvoiva Putin asteli median eteen maanantaina Pietarissa. Hän tapasi siellä Kirgisian presidentin Almazbek Atambajevin.

– Elämä olisi tylsää ilman huhuja, sanoi Putin Pietarissa.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.