Putin haluaa lisää venäläisiä

Vladimir Putin moitti ulkopuolisten sekaantumista Venäjän politiikkaan.

Venäjän presidentti Vladimir Putin pitää uhkana Venäjän väestön vähentymistä ja venäläisten arvojen katoamista.

– Jos kansakunta ei säily omana itsenään ja lisäänny, se on uhka itselleen. Silloin ei tarvita edes ulkopuolista vihollista, Putin totesi.

Putin moitti ulkopuolisten sekaantumista Venäjän politiikkaan. Putin valittiin kolmannelle kaudelle Venäjän presidentiksi viime toukokuussa. Hänen suosionsa on kuitenkin laskenut huippuvuosista merkittävästi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste