Obama puolustaa homoja

Obama kannattaa homoliittoja, Romney ei.

Barack Obama kannattaa samaa sukupuolta olevien ihmisten avioliittoja. Obaman lausunto on historiallinen. Hän on ensimmäinen Amerikan presidentti, joka sanoo tämän julkisesti. Aiemmin Obama vastusti homojen avio- liittoja.

Obaman todennäköinen vastaehdokas republikaanipuolueen Mitt Romney vastustaa homojen avioliittoja. Homojen oikeudet ovat parantuneet Obaman presidenttikaudella. Yhdysvaltojen presidentinvaalit pidetään joulukuussa.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Obama puolustaa homoja”

  1. Kenneth Jarva

    Yhdysvaltojen presidentin äänestys ei pidetä joulukussa, vaan marraskuussa.

  2. Lari Koskinen

    Oliko Barack Obama presidenttinä Vuonna 1996?

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste