Tuhannet ihmiset ovat osoittaneet Israelissa mieltään äärijuutalaisia vastaan.

Mielenosoituksia äärijuutalaisia vastaan

Israelissa mielenosoituksia äärijuutalaisia vastaan.

Tuhannet ihmiset ovat osoittaneet Israelissa mieltään äärijuutalaisia vastaan. Äärijuutalaiset miehet ovat kiusanneet koulumatkalla olleita pikkutyttöjä.
Miehet solvaavat ja sylkevät tyttöjen päälle, koska nämä pukeutuvat heidän mielestään säädyttömästi. Tytöillä on yllään pitkähihaiset paidat ja hameet. Äärijuutalaisten mielestä tämä ei riitä. He vaativat vielä pitempiä hameita ja kaulan peittävää puseroa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste