Lyhyesti – ulkomaat

Poliisit kertovat koronaviruksesta vaatteillaan

Indonesiassa ei ole laajoja rajoituksia, jotka hillitsevät koronaviruksen leviämistä. Indonesiassa on sen sijaan erikoisia kampanjoita, joilla levitetään tietoa. Esimerkiksi poliisit pukeutuvat kypäriin, jotka kertovat koronaviruksesta. Indonesiassa on noin 7 000 tartuntaa. Kuolleita on 616. Indonesiassa on melkein 250 miljoonaa asukasta. Kuvassa on indonesialainen poliisi, jolla on päässä korona- viruskypärä. Kuva otettiin Itä-Jaavan Mojokertossa.

Joe Biden on demokraattien presidenttiehdokas

Joe Biden on demokraattisen puolueen presidenttiehdokas. Bernie Sanders ilmoitti, että hän ei enää tavoittele ehdokkuutta Yhdysvalloissa. Joe Bidenin vastaehdokas Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi on Donald Trump. Trump on Yhdysvaltain nykyinen presidentti. Hän edustaa republikaanipuoluetta. Presidentinvaalit järjestetään 3. marraskuuta. Joe Biden on kuvassa yhdessä vaimonsa Jill Bidenin kanssa.

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste