Sairaalan henkilökunta osoitti mieltään huonoja työoloja vastaan Barcelonassa. Yli 30 000 ihmistä on kuollut koronaan Espanjassa.

Koronavirukseen on kuollut yli miljoona ihmistä

Koronavirustauti on aiheuttanut maailmassa yli miljooonan ihmisen kuoleman.

Miljoonan kuoleman raja ylittyi syyskuun lopussa. Koronavirus alkoi levitä virallisesti 9. tammikuuta 2020. Silloin kiinalainen 61-vuotias mies kuoli Wuhanissa.

Uusi koronavirus on erityisen vaarallinen iäkkäille ja ihmisille, joilla on jokin muu sairaus. Tauti voi olla vakavampi miehillä kuin naisilla. Koronavirus on paljon tavallista influenssaa vaarallisempi.

Lähde IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste