Kate ja William saavat lapsen

Herttuaparin vauva syntyy ensi keväänä.

Prinssi William ja herttuatar Catherine saavat lapsen. Pariskunnan ensimmäinen lapsi syntyy heinäkuussa. Britannian kuningashuone on vahvistanut Catherinen eli Kate Middletonin olevan raskaana. Raskaus on kolmannella kuukaudella. Cambridgen herttuatar joutui sairaalahoitoon voimakkaan pahoinvoinnin takia.

William ja Kate menivät naimisiin keväällä 2011. Heidän tuleva lapsensa on Britannian kruunun perimysjärjestyksessä kolmas. Kruununprinssi Charles on ensimmäinen, William toinen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.