Kalifornian surmaaja oli koulukiusattu

Surmaaja oli erotettu yliopistosta käytösvaikeuksien takia.

Kalifornian koulusurmaajaa oli kiusattu huonon kielitaitonsa takia. Surmaaja puhui englantia vieraalla korostuksella.

Etelä-Koreassa syntynyt 43-vuotias mies surmasi Kalifornian Oaklandissa seitsemän ihmistä. Surmat sattuivat viikko sitten maanantaihin. Uhrien joukossa oli kuusi koulun oppilasta ja sihteeri. Mies haavoitti kolmea muuta ihmistä.

Surmaaja oli erotettu kristillisestä yliopistosta aikanaan käytösvaikeuksien takia. Hän oli suunnitellut surmat etukäteen kostona. Hänet on pidätetty.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.