Istanbulin pommi-isku tehtiin aivan kaupungin keskustan ja tunnettujen nähtävyyksien lähellä Beyazitin alueella.

Istanbulissa jälleen pommi-isku

Turkin Istanbulissa tehtiin jälleen tiistaiaamuna pommi-isku. Räjähdys tapahtui aivan Istanbulin historiallisen keskustan lähellä.

Autoon asennettu pommi räjähti, kun poliiseja kuljettanut linja-auto ajoi sen ohi. Iskussa kuoli 11 ihmistä. Ainakin 36 ihmistä loukkaantui.

Turkissa on viimeisen vuoden aikana tehty useita pommi-iskuja. Mikään ryhmä ei ole vielä ilmoittautunut iskun tekijäksi. Aiempien iskujen tekijöiksi ovat ilmoittautuneet usein kurditaistelijat ja terroristijärjestö Isis.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.