Istanbulin pommi-isku tehtiin aivan kaupungin keskustan ja tunnettujen nähtävyyksien lähellä Beyazitin alueella.

Istanbulissa jälleen pommi-isku

Turkin Istanbulissa tehtiin jälleen tiistaiaamuna pommi-isku. Räjähdys tapahtui aivan Istanbulin historiallisen keskustan lähellä.

Autoon asennettu pommi räjähti, kun poliiseja kuljettanut linja-auto ajoi sen ohi. Iskussa kuoli 11 ihmistä. Ainakin 36 ihmistä loukkaantui.

Turkissa on viimeisen vuoden aikana tehty useita pommi-iskuja. Mikään ryhmä ei ole vielä ilmoittautunut iskun tekijäksi. Aiempien iskujen tekijöiksi ovat ilmoittautuneet usein kurditaistelijat ja terroristijärjestö Isis.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste