Nainen ulkoilutti koiraa tyhjällä kadulla Barcelonan keskustassa 29.3.

Espanjassa tiukkoja toimia

Espanjassa kaikkien ihmisten pitää pysyä kotona ainakin huhtikuun puoliväliin saakka. Espanja otti käyttöön tiukan liikkumisrajoituksen maaliskuun lopussa. Kielto johtuu siitä, että aiemmat rajoitukset eivät ole tehonneet.

Espanja on keskeyttänyt kaiken toiminnan. Kotoa saavat poistua ainoastaan ihmiset, joiden työ on yhteiskunnalle välttämätöntä.

Koronavirus levisi maaliskuussa Espanjassa hyvin nopeasti. Espanjassa on melkein 140 000 koronavirustartuntaa. Yli 13 000 ihmistä on kuollut koronavirukseen Espanjassa.

Pahin koronavirustilanne Euroopassa on Italiassa. Italiassa on kuollut 16 500 ihmistä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste