Kuvassa on Elon Musk.

Elon Muskilla on Asperger

Elon Musk kertoo, että hänellä on Aspergerin oireyhtymä.

Asperger kuuluu autismin kirjoon. Asperger-ihmisillä voi olla rajoitteita kanssakäymisessä muiden kanssa.

Elon Musk on maailman toiseksi rikkain ihminen. Muskin omaisuus on ainakin 180 miljardin euron arvoinen. 49-vuotias Musk on kotoisin Etelä-Afrikasta. Musk rikastui sijoituksillaan.

Elon Musk on sijoittanut paljon rahaa avaruusteknologiaan ja keksintöihin. Maailman rikkain ihminen on Jeff Bezos. Hän on verkkokauppa Amazonin perustaja.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste