Jalankulkija Pohjois.Englannin Manchesterissa 5. tammikuuta.

Britanniassa on tiukka koronasulku

Britanniassa on jälleen uusi tiukka koronasulku. Koronavirus leviää Britanniassa jälleen todella nopeasti.

Britannian pääministeri Boris Johnson on kehottanut kaikkia ihmisiä pysymään kotona.

Ihmiset saavat poistua kotoaan vain välttämättömien syiden takia. Kotoa saa poistua esimerkiksi ruokakauppaan, apteekkiin ja lääkäriin. Kaikkien riskiryhmään kuuluvien on oltava erityisen varovaisia.

Koronasulku koskee myös Walesia, Pohjois-Irlantia ja suurinta osaa Skotlannista.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste