Kuvassa on 31.1.2020 julkaistavan 50 pennyn kolikon takaosa. Kolikossa on teksti rauhaa, menestystä ja ystävyyttä kaikkien kansojen kesken.

Britannia eroaa Euroopan unionista tammikuun lopussa

Britannia eroaa Euroopan unionista perjantaina 31. tammikuuta. Brexit eli Britannian EU-ero toteutuu siis vihdoin.

Britannian brexit eli EU-ero toteutuu lopulta pitkien ja vaikeiden neuvotteluiden jälkeen.

Britit päättivät erosta kansanäänestyksessä jo kesällä 2016.

Britannia liittyi EU:hun vuonna 1973.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste