Avustustyöntekijät etsivät ihmisiä romahtaneen talon raunioista Durresin rannikkokaupungissa. Durres sijaitsee Tiranan länsipuolella.

Albaniassa sattui voimakas maanjäristys

Albaniassa sattui tuhoisa maanjäristys viime viikolla. 50 ihmistä kuoli ja 2 000 loukkantui.

Maanjäristykset ovat melko tavallisia Balkanilla, missä Albania sijaitsee. Viime viikon tiistaina sattunut maanjäristys oli kuitenkin voimakkain, joka on sattunut alueella kymmeniin vuosiin. Järistyksen keskus oli 30 kilometrin päässä Albanian pääkaupungista Tiranasta.

Järistys aiheutti pahimmat tuhot Durresin kaupungissa rannikolla ja Thumanessa pääkaupungin pohjoispuolella. Maanjäristyksessä romahti kokonaisia kerrostaloja.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Albaniassa sattui voimakas maanjäristys”

  1. sabuboss_9190

    aika kiinnostava aihe sain lisää tietoa ole iloinen!

    YEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste