Ylen toimitusjohtaja Lauri Kivinen kertoi Yle Teema- ja Yle Fem -kanavien yhdistämisestä keskustelutilaisuudessa.

Ylen toimitusjohtaja Lauri Kivinen kertoi Yle Teema- ja Yle Fem -kanavien yhdistämisestä keskustelutilaisuudessa.

Ylen tv-kanavat uudistuvat

Ylen TV1, TV2, Teema, ruotsinkielinen Yle Fem sekä Yle Areena uudistuvat. TV1 on tärkein uutisten, ajankohtaisohjelmien ja asiaohjelmien kanava.

TV2 keskittyy suoriin lähetyksiin ja elämyksiin. Se alkaa jatkossa lähettää enemmän suoria lähetyksiä tapahtumien keskeltä.

Yle Teema ja ruotsinkielinen Yle Fem yhdistyvät ja jakavat yhteisen kanavapaikan keväällä 2017.

Yhdistymisen jälkeen kanavalta tulee vähemmän uusintoja.

Yle aikoo viedä ohjelmia enemmän internetiin. Yle Areena on netti-tv ja -radio, josta voi katsoa ohjelmia itselle sopivana aikana.
Areenasta voi seurata enemmän ja monipuolisempia ohjelmia lähivuosina sekä suomeksi että ruotsiksi.

Ylessä on käynnissä laajat YT-neuvottelut. Se tarkoittaa, että Yle irtisanoo työntekijöitään.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste