Kuvassa on viime vuoden kuvataidekilpailun harrastajasarjan voittajatyö, Pekka Pekanderin Korppi.

Viime vuoden kuvataidekilpailun harrastajasarjan voittajatyö oli Pekka Pekanderin Korppi.

Osallistu kuvataidekilpailuun!

Papunetin kuvataidekilpailuun voivat osallistua kehitysvammaiset ja puhevammaiset ihmiset.

Kilpailuun osallistutaan lähettämällä omia maalauksia ja piirustuksia. Kilpailutyön aihe ja tekotapa ovat vapaat.

Kuvataidekilpailussa on kaksi sarjaa. Toinen sarja on tarkoitettu taiteen harrastajille ja toinen kilpailijoille, jotka ovat saaneet taideopetusta. Kummastakin sarjasta valitaan kolme voittajaa. Heidät palkitaan rahapalkinnolla.

– Olemme järjestäneet kuvataidekilpailuja vuodesta 2003 lähtien. Kilpailussa on yleensä mukana noin 300 maalausta tai piirustusta, kertoo Papunetin graafinen suunnittelija Päivi Honkonen.

Kuvataidekilpailuun voivat osallistua kehitys- ja puhevammaiset lapset, nuoret ja aikuiset. Voittajat valitsee raati, jossa on mukana kaksi Papunetin edustajaa sekä valokuvaaja Pekka Elomaa. Kaikki osallistujat saavat kunniakirjan.

Kuvataidekilpailu päättyy 31.3.2015.

Lisää tietoa on osoitteessa www.papunet.net/kilpailu

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste