Kuvassa on Papunetin jopulukalenteri.

Papunetin joulukalenteri toimii verkossa osoitteessa: papunet.net/joulukalenteri

Joulukalenteri Papunetissa

Papunetissa on selkokielinen joulukalenteri.

Papunetin selkokielisessä joulukalenterissa Eetu-tontulla on kiire junaan, mutta minne hän mahtaa joutua?
Seuraa Eetun seikkailua päivä kerrallaan, jouluun saakka.
Joulukalenteriin pääsee klikkaamalla tästä:
papunet.net/joulukalenteri

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste