Kukaan ei vielä tiedä, kumpi on Suomen seuraavan presidentti. Se selviää sunnuntai-iltana 11. helmikuuta.
Se on kuitenkin varmaa, että Suomen seuraavan presidentin puoliso on maahanmuuttaja eli maahanmuuttanut henkilö.
Kokoomuksen ehdokkaan Alexander Stubbin puoliso ja valitsijayhdistyksen ehdokkaan Pekka Haaviston puoliso ovat molemmat syntyneet ulkomailla.
Alexander Stubbin puoliso on Suzanne Innes-Stubb. Hän on englantilainen. Pekka Haaviston puoliso on Antonio Flores. Hän on ecuadorilainen.
Presidentin puoliso edustaa Suomea paljon ulkomailla. Molempien ehdokkaiden puolisot ovat sopivia tähän tehtävään.

Suzanne Innes-Stubb sanoo, että Suomi merkitsee hänelle paljon. Innes-Stubb haluaa auttaa perheiden hyvinvointia, ehkäistä syrjäytymistä ja parantaa ihmisten välisiä suhteita. Innes-Stubbin mukaan musiikki ja urheilu ovat hyviä keinoja tuoda ihmisiä yhteen.
– Haluan tehdä myös lähisuhdeväkivallan vastaista työtä, Innes-Stubb sanoo.

Antonio Flores haluaa edistää lasten ja nuorten hyvinvointia.
– Suomessa on paljon lapsia ja nuoria, jotka tarvitsevat apua. On tärkeää, että lapset saavat opiskella. Lapset tarvitsevat kodin ja rakkautta, Flores sanoo.
• Alexander Stubbin numero presidentinvaaleissa on 8. Pekka Haaviston numero presidentinvaaleissa on 10.
• Presidentinvaalien toisen kierroksen ennakkoäänestys on Suomessa 31.1.–6.2.
• Ennakkoäänestys ulkomailla on 31.1.–3.2.
• Toisen äänestyksen vaalipäivä on sunnuntai 11.2.