Puolueet tutuiksi: Kokoomus

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019
  • 38 kansanedustajaa
  • Tunnettuja ehdokkaita: Sanni Grahn-Laasonen, Antti Häkkänen, Susanna Koski, Jaana Pelkonen.

www.kokoomus.fi

Vaalilupauksia:

• Työn ja yrittämisen sijaan verotamme  enemmän päästöjä ja haittoja. Käytämme verotusta ilmastonmuutoksen torjuntaan.

• Sosiaaliturvaa uudistetaan sellaiseksi, että työn tekeminen kannattaa aina.

• Lasten ja nuorten syrjäytymistä täytyy torjua. Siinä tarvitaan yhteisöllisyyttä sekä laajaa yhteistyötä.

• Asunnottomuutta vähennetään. Lisätään asuntoja etenkin suurissa  kaupungeissa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Puolueet tutuiksi: Kokoomus”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)