Pörssisähkö on nyt kallista. Sähkön hintaa nostavat kylmä sää ja kova pakkanen. Tuulivoimaa on saatu vain vähän, koska tuuli on heikkoa.
Tuulivoimaloissa on myös ongelmia. Tuulivoimaloiden siipiin kertyy jäätä, joka jäädyttää voimaloiden siivet. Tämä on haitannut tuulivoimatuotantoa merkittävästi.
Pörssisähkön hinta on maanantaina ennätyslukemissa. Pörssisähkö maksaa keskimäärin 38 senttiä kilowattitunnilta. Kalleinta pörssisähkö on keskellä päivää. Halvinta pörssisähkö on yöllä.
