Muumimukista huippuhinta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.04.2019

Viime sunnuntaina myytiin harvinainen muumimuki. Myös kauppahinta oli harvinaisen kova.

Muumimuki myytiin huutokaupassa Janakkalan Turengissa. Ostaja maksoi mukista 6 100 euroa.

Muumimukissa Vilijonkka-hahmo katkeaa keskeltä virhepainatuksen takia. Mukissa näkyy kaksi Vilijonkan alaosaa, mutta ei yhtään yläosaa. Muki on erityisen harvinainen, koska sen pohjassa on valmistajan Arabian leima.

Mukin osti maskulainen Alyona Juntunen. Juntunen sanoo, että olisi maksanut mukista jopa enemmän.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)