Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein mukavaa kesää teille kaikille!
Selkosanomat toivottaa lukijoille oikein mukavaa kesää. Kesällä lehti on tauolla, uusia juttuja julkaistaan elokuussa.

Haikara lensi vehnäpellon yllä Mala Dyvitsjan kylässä. Kylä sijaitsee 160 kilometrin päässä Ukrainan pääkaupungista Kiovasta.
Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein mukavaa kesää teille kaikille!
Kiva