Moni ei käytä internetiä

Teksti: Jesse Verkkoperä, lähde Tageschau
Kuva: Lehtikuva / Ritva Siltalahti
Uutinen julkaistu: 15.05.2025

Maailmassa on paljon ihmisiä, jotka eivät käytä internetiä. Vaikka internet tuntuu länsimaissa nykyään arkipäiväiseltä asialta, kolmasosa maailman ihmisistä ei käytä nettiä.

Syy on yksinkertainen. Kaikkialla maailmassa ei ole helppo päästä internetiin.

Euroopassa internetiin pääsee helposti. Siksi Euroopassa monet ihmiset käyttävät internetiä.

Euroopassa on kuitenkin myös ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyttänyt internetiä. Eniten heitä on Kroatiassa ja Kreikassa.

Sitä vastoin Ruotsissa ja Alankomaissa käytetään internetiä eniten.

Reddit on suosittu sosiaalisen median eli somen sivusto netissä. Käyttäjät keskustelevat Reddit-sivustolla aiheista, jotka ovat kiinnostavia ja ajankohtaisia. Kuva: Lehtikuva / Emmi Korhonen

Yksi kommentti artikkeliin ”Moni ei käytä internetiä”

  1. Hei,
    Jos sinä haluat katdotat oma vero tiedot, sinä täytty mennä omavero siivolle netisda ja katsotat kaikki sinut vero tiedot.
    Kiitos,

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)