Ville Haapasalon kanssa avaruuteen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 08.04.2014

Haapasalo on näyttelijä ja televisiojuontaja. Hän on noussut Venäjällä koko kansan suosikiksi.

Haminalainen Jouni Tuutti voitti pipokilpailun, jossa pyydettiin tekemään Ville Haapasalolle uusi pipo. Pipon nimi on päänsärkijä.

Haapasalo esiintyy ohjelmissaan usein pipo päässään.

Suomessa Haapasalo tunnetaan Venäjälle suuntautuvista matkailusajoista, joita on esitetty Ylen Teema-kanavalla.

Seuraava Haapasalon matkailusarja kuvataan avaruudessa. Pipokilpailun voittaja pääsee vieraaksi seuraavan sarjan kuvauspaikalle. Yleisradion mukaan avaruusmatka toteutetetaan vuoden 2015 helmikuussa. Matkalle lähdetään avaruuskeskuksesta Kazakstanista.

2 kommenttia artikkeliin ”Ville Haapasalon kanssa avaruuteen”

  1. ihan raakan hyvää dokkaria, luultavasti parasta mitä olen nähnyt, konsaan – tämä sun etelävenäjän reissu oli pareee, hieno…

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)