Joni Holman teos Museo osallistui Papunetin kilpailuun vuonna 2018

Joni Holman teos Museo osallistui Papunetin kilpailuun vuonna 2018

Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun!

Papunet järjestää kuvataidekilpailun puhevammaisille ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille. Kilpailun aiheena on tulevaisuus.

Voit kuvata aihetta haluamallasi tavalla.Voit esimerkiksi miettiä, millaisen tulevaisuuden itse haluat. Tai mitä uskot, että tulevaisuudessa tapahtuu. Kilpailussa neljä parasta teosta saa rahapalkinnon. Lisäksi kaikki osallistujat saavat kunniakirjan.

Kilpailuun voi osallistua 31.3.2019 saakka.

Lisää tietoa kilpailusta on Papunetin nettisivuilla:
papunet.net/kilpailu

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste