Luetko selkokirjoja?

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Sofia Santanen
Uutinen julkaistu: 27.02.2026

Myös selkokirjoja luetaan monissa lukupiireissä. Kokosimme alle selkokirjojen lukupiirejä. Niihin on vapaa pääsy. Lähde mukaan lukemaan!

Lukupiiri Helsingissä pääkirjasto Oodissa

Lukupiiri kokoontuu kerran kuussa maanantaina kello 16–17. Seuraava kerta on 16.2.

Lukupiiri Jyväskylässä pääkirjastossa

Lukupiiri on kaksi kertaa kuussa torstaina kello 18–19.30. Seuraava kerta on 19.2.

Lukupiiri Mikkelissä pääkirjastossa

Lukupiiri on kerran kuussa torstaina kello 17–18. Seuraava kerta on 19.2.

Lukupiiri Savonlinnassa pääkirjastossa

Lukupiiri on joka kolmas tiistai kello 16–17. Seuraava kerta on 17.2.

Lukupiiri Espoossa Sellon kirjastossa

Lukupiiri on kerran kuussa keskiviikkona kello 17–18.30. Seuraava kerta on 11.3.

Lukupiireihin ei tarvitse ilmoittautua.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)