Se maksoi 8,5 miljoonaa euroa.
Pääosaan saatiin amerikkalainen elokuvatähti Samuel L. Jackson. On arvioitu, että hän sai roolistaan noin 700 000 euron palkkion.
Jackson esittää elokuvassa Yhdysvaltain presidenttiä. Terroristit ajavat häntä takaa Suomen Lapissa.
Häntä auttaa 13-vuotias poika, jota näyttelee Onni Tommila.
Elokuvan on ohjannut Jalmari Helander. Hän tuli kuuluisaksi elokuvan Rare Exports ohjaajana.
Lähde STT

Kiva kun on tehty uusi elokuva Suomessa
Samuel saa tosi ison palkan. Petroskiossa vuoden tulo rapun korjaaminen maksaa samoin kuin Samuelin palkkio.