
Erika Vikman ja KAJ-yhtye kilpailevat Euroviisujen finaalissa eli loppukilpailussa. Euroviisujen finaali on lauantai-iltana. Euroviisut järjestetään Sveitsin Baselissa.
Erika Vikman edustaa Euroviisuissa Suomea ja KAJ Ruotsia. KAJ on suomalainen yhtye. Erika Vikman esittää Euroviisuissa kappaleen Ich komme ja KAJ kappaleen Bara bada bastu.
Myös kaikki muut Pohjoismaat pääsivät Euroviisujen finaaliin. Mukana ovat Suomen ja Ruotsin lisäksi Norja, Tanska ja Islanti. Myös Suomen etelänaapuri Viro kilpailee finaalissa.
Euroviisujen finaali alkaa lauantaina kello 22. Finaali esitetään suorana lähetyksenä Yle TV1:ssä, Yle Areenassa ja Radio Suomessa.

