Anna Puun tuorein levy on Rakkaudella, Anna Puu. Levy ilmestyi viime syksynä. Moni levyn lauluista kertoo rakkauden lisäksi erosta. Myös Anna Puu erosi viime vuonna avomiehestään.
– Olen tosi onnellinen tyttäreni kanssa. Minulla on paljon rakkautta elämässäni.
Anna on sanoittanut kaikki uuden levynsä kappaleet itse. Hän osallistui myös kappaleiden sävellystyöhön.
– Toivottavasti tunteiden kirjot kuuluvat levyllä. En pidätellyt ollenkaan, kun teimme sitä.
Lähteet Me Naiset, IS
