Ylioppilas, valkoinen ylioppilaslakki, kankainen hengityssuoja ja ruusu.

Ylioppilaat juhlivat etänä

Tänä keväänä valmistuu 25 000 uutta ylioppilasta. Juhlat järjestetään etänä.

Ylioppilasjuhlia vietetään lauantaina 30. toukokuuta. Silloin uudet ylioppilaat laittavat päähän valkoisen lakin.

Perinteisiä ylioppilasjuhlia ei järjestetä tänä keväänä koronaviruksen takia. Juhlat järjestetään etänä. Uudet ylioppilaat juhlivat läheistensä kanssa. Valmistuneet saivat todistuksen postissa.

Kevään ylioppilaille järjestetään yhteinen juhla elokuussa tai joulukuussa. Juhla järjestetään sitten, kun kokoontuminen on jälleen turvallista.

Myös ammatillisten oppilaitosten opiskelijat juhlivat tänä viikonloppuna. Ammattiin valmistuu 47 000 opiskelijaa.

Onnea uusille ylioppilaille ja muille valmistuneille!

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


3 kommenttia uutiseen “Ylioppilaat juhlivat etänä”

  1. Super Turbo Jose

    Kiitos

  2. ***

    👍🏻

  3. joanna

    Ylioppilaat on parhaita.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste