Kuva on Selkosanomien verkkolehden etusivulta helmikuun alussa.

Kuva on Selkosanomien verkkolehden etusivulta helmikuun alussa.

Verkkolehti kehittyy toiveiden pohjalta

Lukijat toivovat Selkosanomien verkkolehteen lisää kulttuuria, kotimaan uutisia ja haastatteluja.

Lukijat vastasivat Selkosanomien verkkolehtikyselyyn joulukuusta helmikuun puoliväliin. Suurin osa vastaajista on tyytyväisiä verkkolehteen.

Kieltä pidetään sopivan helppona. Tosin muutamat pitävät sitä liian vaikeana. Juttuja pidetään sopivan pituisina, mutta joidenkin mielestä ne voisivat olla pidempiäkin.

Neljäsosa vastaajista lukee vain Selkosanomien verkkolehteä. Kolme neljästä lukee myös paperilehteä. Kolmasosa vastaajista on tehnyt verkkolehden tehtäviä.

Kysely tuotti lukuisia hyviä kommentteja, toiveita ja juttuaiheita. Kehitämme verkkolehteä lukijoiden toiveiden pohjalta. Selkosanomien toimitus kiittää kaikkia, jotka vastasivat kyselyyn!

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste