Vastuullinen äitiyspakkaus

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.04.2021

Äitiyspakkaus on jaettu kaikille äideille yli 80 vuoden ajan.

Vuoden 2021 pakkaus on vastuullinen. Kela esitteli uuden äitiys- pakkauksen maaliskuussa. Tämän vuoden pakkauksessa on mukana yli 50 tuotetta. Kaikki suomalaiset vauvaperheet saavat pakkauksen.

Äitiyspakkauksen sisältö on säilynyt perinteisenä jo 80 vuoden ajan. Se on sisältänyt aina vauvan vaatteita, vauvan tarvikkeita ja esimerkiksi hygieniatuotteita.

Äitiyspakkausta on uudistettu harkiten ja varovasti. Sisällössä pyritään vastuullisuuteen ja ympäristöystävällisyyteen. Osa tuotteista on valmistettu kierrätysmateriaalista.

– Pyrimme siihen, että tuotteet ovat pitkäikäisiä ja laadukkaita, Johanna Aholainen Kelasta kertoo.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)