Uusi 20 euron seteli.

Uudet 20 euron setelit käyttöön

Uudet 20 euron setelit otetaan käyttöön 25. marraskuuta.

Uusia kaksikymppisiä on entistä vaikeampi väärentää. Niissä on kasvokuvaikkuna. Kun seteliä katsoo valoa vasten, ikkunaan ilmestyvät Europa-neidon kasvot.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste