Tutustu puolueisiin: Vihreät

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019

• 15 kansanedustajaa

• Tunnettuja ehdokkaita: Emma Kari, Ozan Yanar, Maria Ohisalo, Pirkka-Pekka Petelius

www.vihreat.fi

Vaalilupauksia:

• Pysäytetään ilmastonmuutos, suojellaan yhteistä ympäristöämme. Vuoden 2030  jälkeen myydään vain nollapäästöisiä uusia henkilöautoja.

• Tehdään toisen asteen koulutuksesta  aidosti maksutonta ja taataan kaikille  toisen asteen koulutuspaikka.

• 600 euron perustulo takaa perusturvan kaikissa elämäntilanteissa. Sen päälle ansaitut eurot eivät leikkaa perustuloa.

• Turvataan vammaisten ihmisten oikeus  yhdenvertaiseen ja itsenäiseen elämään.

Yksi kommentti artikkeliin ”Tutustu puolueisiin: Vihreät”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)